Sunday, January 17, 2016

JOY

JOY

Filmin Türkçe bir ismi yok, Joy baş karakterin ismi olduğu için Türkçe'ye çevirmek zaten anlamlı görülmemiş. 

Oyuncu kadrosu ile direk ilgi çeken bir film olmasına rağmen, filmi izlediğimde beklentimin karşılanmadığını söylemekten başka çarem maalesef yok. Robert De Niro'nun canlandırdığı Rudy karakterinin silikliği de beni rahatsız etmiş olabilir ancak, üstadın filme maalesef bir katkısı olduğunu düşünmüyorum.

Başrol Jenifer Lawrence ve Neil karakteri ile Bradley Cooper için de bence başarısız bir yapım olmuş. Silver Linings Playbook (http://www.imdb.com/title/tt1045658/) ile kıyaslama zahmetine bile girmeye gerek görmüyorum. Özellikle Bradley Cooper'dan başarılı oyunculuğunu, çok başarıyla kullandığı mimiklerini ben bu filmde yakalayamadım. Kendisi için vasat altı bir performans maalesef.

Gerçek olaylardan esinlenen hikayeyi izlerken bir kaç defa filmi izlemeyi bırakmayı düşünmedim değil. Bu kadar arabesk, bu kadar tersliklerin ve sorunların üst üste gelmesi bence filmi akıcı değil, bayıcı hale getirmiş. Küçük Emrah'ın küçükken oynadığı filmleri artık abartılı bulmak mümkün değil. Aynı hikayeyi, Kibariye oynasa yerden yere vurulurdu diye düşünüyorum.

Hikayede, Joy'un anneannesinin, torununa güveni, güven telkinleri ve pozitif tavrı, filmde en beğendiğim ayrıntıydı kuşkusuz. Joy'un annesini, kendi içinde tutarlı bir karakter olarak buldum ve başarılı bir oyunculuk izledim.

Jenifer Laweance, Robert De Niro ve Bradley Cooper'dan bir arabesk film isteyenlere tavsiye ederim.

IMDB'de gördüğüm 6,7 notunu fazla buldum. Benim notum 6,0

http://www.imdb.com/title/tt2446980/



Sizler de düşüncelerinizi paylaşır mısınız?

No comments:

Post a Comment