Tuesday, January 19, 2016

Smurf - Şirinler


smurf ile ilgili görsel sonucu
Smurf - Şirinler

Çocukluğumuzun iyimser ve mutlu sonu garanti çizgi filmi Şirinler'i animasyon olarak izlememek olmazdı.

Her zamanki gibi Sakar Şirin köyün başına bir problem gelmesine sebep olmasın mı, bütün köy bir araya gelip sorunu çözmek için uğraştılar. 

Ailece keyifle izlenecek, pozitif ve yapıcı mesajları fevkalade bir içerikle paylaşan süper bir yapım. Gargamel karakteri o kadar başarılı ki, mimikler ve ifadeler kusursuz. Rol dağılımı (casting veya kast yazmak istemedim ama tam Türkçe kullanımından emin olamadım) çok başarılı.

Hikayenin dışında görsellikle ilgili olarak, gerçek dünyada animasyon karakterlerin gerçek nesneler ve insanlar ile aynı sahnede gösterimi pek beğendim. Benim izlediklerim içinde benzer bir performans hatırlamıyorum.

Benim için en keyifli sahne acil durumda köy boşaltılırken, Sakar Şirin'in yanlış yöne hiç düşmeden gitmesi ile ilgili arkadaşının yaptığı yorumdu. Bu filmin genel akışının birazcık dışında da olsa, Gargamel'in yaşlı kadını gençleştiren büyüsünden sonra, kendini ispatlamanın verdiği öz güven ile Kemal Sunal vari ortama hızlı ayak uyduran tavır değişikliği ilgimi çekti.

Yeni evli bir çiftin, çocuk sahibi olma öncesi iletişimi, iş stresinin ev aile yaşantısına etkileri, bir annenin ev dengelerini bir şekilde yönetimini güzel bir şekilde sergilendiği film kesinlikle ailece izlenecek film olarak tavsiyemdir. Şirin Baba replikleri her zamanki gibi bilgeceydi.

IMBD üyelerinin bu filme karşı neden gaddar olup ortalama 5.5 puan verdiklerini anlamadım ama oradaki yorumları da okumaya gerek görmedim. Benim notum 9 ben beğendim.

http://www.imdb.com/title/tt0472181/



Sizler de düşüncelerinizi paylaşır mısınız?

No comments:

Post a Comment