Friday, January 22, 2016

Spectre - 007 James Bond

spectre ile ilgili görsel sonucuSon James Bond  filmi Spectre, her zamanki gibi görkemli bir açılış ile başladı. 


Çok ilginç; ölüm günü yürüyüşünde kostüm ile tanınmayacak bir şekilde ilerlerken eyleme geçme aşamasında neden kostümüden kurtulup tanınma çabasına girdiğini anlayamadım. Çatılar üzerinden hedefine doğru ilerlediği sahneyi Godfather 2 filmindeki "Don Fanucci Cinayeti" sahnesi ile ciddi benzeştirdiğimi söylemeliyim. Sanki bir esinlenme  var...

Meksika'daki kalabalık üzerinde helikopter sahneleri fazlaca uzatılmış. Bu kadar gerekli miydi oradaki heyecanı vermek için pek emin değilim. Heyecana rağmen sonucu bildiğim için sıkıldım bir aşamadan sonra...

Spectre film müziğini oldukça beğendim. Buna rağmen benim favorim hala Madonna'nın seslendirdiği "Die Another Day". Adele'in seslendirdiği "Skyfall" da başarılıydı kesinlikle.


Filmin genelinde kaliteli çekimlerle güzel takip aksiyon sahneleri vardı, zaten James Bond filminden ne beklenir ki? Ama dilimde özel bir tat kaldı mı bu filme dair diye düşündüğümde maalesef pek özel bir nokta yok. Görsel olarak Bond'un kostümlerine ciddi emek sarf edilmiş bir de esas kız bu defa ölmemiş.

Görsellikler ve müzikle beraber notum 8.




Sizler de düşüncelerinizi paylaşır mısınız?

No comments:

Post a Comment