Saturday, January 30, 2016

Wiplash

whiplash ile ilgili görsel sonucuTutkulu bir hocanın, işlemek için özel bir elmas parçası bekleyen kuyumcu kıvamında günlerinin geçirirken gerçekten bir yetenek keşfi ile ilgili hikayeyi karmaşık bir ruh hali ile izledim.

Film boyunca Andrew'in sürekli olarak hocasından aşağılanma ve kötü muameleye karşı kalması hiç de hoş değil. İyi bir niyetle olsa bile insanların bu şekilde motive edilebileceklerine inanmıyorum.

Film boyunca hocaya kızdım ve kendimce söylendim durdum. Bir dönem bazı futbol kulüplerimiz ile ilgili de benzer motivasyon uygulamaları ile ilgili dedikodular duymuştuk.

Fletcher Hoca'nın tarzını ideal öğretmen profilinden uzak görmekle birlikte, öğrencisi de pek normal değildi.

Hikayeyi eleştirmeyi bir kenara bırakacak olursam hem hocanın hem öğrencinin başarılı bir oyunculuk sergilediğini söyleyebilirim.  Nihayetinde hocaya kızmamı sağlamışlar.

Sinema sanatı ve ifadeciliği dışında çirkin örnek teşkil ettiği için notum 6.

http://www.imdb.com/title/tt2582802/



Sizler de yorumlarınızı paylaşır mısınız?

No comments:

Post a Comment