Friday, February 26, 2016

Absolutely Anything - Ne Dilersen (2015)


Sıradan bir kişiye sınırsız güçler bahşedildiğinde, bu gücü hazmetmek ve doğru kullanmak mümkün olabilir mi? Sınırsız bir güç nasıl doğru kullanılabilir ki? Türkçe adını ben verecek olsam heralde "Hadi Canım" derdim. 1980'li yılları hatırlayanlar, "Uzaylı Zekiye" fenomenini hatırlayacaktır. Durduk yerde uzaydan gelen bir ışınla Zekiye de her istediğini yapabilir hale gelmişti. Bu da aynısı işte...

Sınırsız güç daha önce de film endüstrisinde işlenmişti. Benim hatırladığım Jim Carrey ve Morgan Freeman  Aman Tanrım (Bruce Almighty) filminde aynı konuyu, görece olarak daha başarılı işlemişti. En azından 2003 yılındaki bu filmde ilahi güçler söz konusuydu. Güncel filmimize bakacak olursak, gücün kaynağı uzaydaki özel varlıklardan kaynaklanıyor. O kadar güçlüler ki, ışığın gelmesinin bile yıllar süreceği mesafeden her dileği anında gerçekleştirebiliyorlar. İşin fiziğini bir kenara bıraksak bile, hikayenin devamı maalesef çok sığ.

İçinde pek tutmamış romantik komedi izleri olan bu filmi maalesef zaman kaybı olarak görüyorum ve tavsiye edemiyorum.

IMDB'de gördüğüm 6 notu kesinlikle çok abartılmış. Benim notum 3.5'den 4.



Sizler de düşüncelerinizi paylaşır mısınız?

No comments:

Post a Comment