Wednesday, February 3, 2016

Equalizer - Adalet (2014)


Robert McCall, kendi halinde sakin bir hayat sürerken birden içindeki canavar ortaya çıkar. Haksızlıklara tahammülü olmayan bu efendi aslında çok tecrübeli ve özel yetenekleri olan bir eski ajanmış.

Hemen her gün karşılaşabileceğimiz türden sorunlar her nedense birden kendisini çok rahatsız ederek eski günlerine geri dönmeye karar veren Robert McCall kendi başına adaleti sağlar(!)

En başından bütün hikayenin hatta finalin tahmin edilebildiği yapımları çok heyecanlı bulmuyorum. Maalesef bu film beklenti karşılamaktan çok uzaktı benim için. 2012 tarihinde sunulan Flight (Uçuş) filmi ile kıyaslamam bile pek doğru değil. Aynı yönetmen, aynı başrol ile çekilen 2001 tarihli Training Day (İlk Gün) de yine bu filme göre daha başarılı ve akılda kalıcıydı.

Kanser hücresi gibi, tam anlaşılamayan bir sebeple ortaya çıkan adalet dağıtma iç güdüsünün işlendiği yapım için IMDB de verilen 7.2 notunu fazla buluyorum.

Benim notum 6'dır, o da 5.5'den....

http://www.imdb.com/title/tt0455944/




Sizler de düşüncelerinizi paylaşır mısınız?

No comments:

Post a Comment